Onze toekomst
Image default
Aanbiedingen

Medewerker medisch secretariaat/verpleegkundige

 medisch secretaresse 

Medewerker medisch secretariaat/verpleegkundige

Functie

U bent lid van het medisch secretariaat-team van de oogheelkundige kliniek

(2 optometristen, 1 medisch secretaresse, 1 officemanager en uzelf) en werken aan de balie

Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch contact met de patiënt (afspraken maken en mobiel maken, vragen beantwoorden, eventueel doorverbinden met arts, …)

U bent verantwoordelijk voor het ontvangen van patiënten (registratie, lenzenvloeistofmeting, automatische refractor, …)

U bent verantwoordelijk voor de financiële afhandeling van het consult en maakt een nieuw afsprakenplan voor de arts

U dient voor en na de operatie zorg te dragen voor het patiëntenbeheer (opstellen van informatiebrieven, schrijven van officiële brieven voor huisartsen, opstellen van afsprakenoverzichten, etc.)

Bovendien kunt u, indien nodig, de arts bijstaan ​​met een kleine O.K-interventie. Van de oogkliniek

Na hantering en spuit moet u het materiaal steriliseren. Wanneer u goederen moet bijvullen, let u goed op de bron van goederen en stuurt u tijdig signalen uit

Je onderhoudt goed contact met patiënten, artsen en collega’s

Gaat er iets mis, dan kunt u dit melden bij de Officemanager

Aanbod

Een tijdelijk contract van zes maanden vanaf september 2020 kan na positieve evaluatie worden verlengd als vast contract. Betaling onder PC 330.04

Het aantal te bepalen uren (min 50%), maar moet woensdagmiddag bijgewoond worden

Diverse functies op moderne wijze vervuld in een enthousiast team en genoten van een prettige werksfeer

Jouw profiel

U dient een diploma verpleegkundig / medisch secretariaat te hebben

Je bent vloeiend in zowel schrijven als mondelinge expressie

U kunt onder druk werken en zelfs onder druk vriendelijk en behulpzaam blijven

U kunt gemakkelijk WORD, e-mail, internet, … gebruiken

Je bent flexibel

Omgaan met stress, klantgericht zijn, leervermogen, nauwkeurigheid, aanpassen aan veranderende omgevingen (flexibiliteit), contact houden, plannen (= organiseren), samenwerken als hecht team 

Voer het rapport van de operatie of medische procedure in en zorg voor de lay-out, stuur het rapport door naar mensen met medische zorgbehoeften, artsen, …, volg de inventaris, stel tekorten vast, plaats bestellingen, geef facturen uit voor medische procedures en verzamel vergoedingen. Sociale-zekerheidsinstellingen, ziekenfondsen …, de medische dossiers van patiënten samenstellen en bijwerken telkens wanneer ze bezoeken of wanneer de situatie verandert, Houd het schema en schema van de arts bij, voer boekhoudkundige organisatie en budgetbeheer uit, ontvang en begeleid mensen die zorg nodig hebben, informeer hen over de voortgang van het onderzoek of de behandeling en het onkostenpercentage

Academische (doel) bacheloropleiding (ABA), professionele (doel) bacheloropleiding (PBA)

 

vacaturetekst administratief medewerker vacature teamleider callcenter https://www.jobagence.com/2023/09/

https://www.administratieve-medewerker.be/2020/06/secretaresse.html